Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Susanne - 14 januari 2008 09:12

Du läser rätt.:P (Du vet vem du är)

Tänkte att d är lika bra att jag skriver ner några rader så du inte går in i onödan.;)


I fredags hämtade kidsen mig på jobbet.

Bar sen av till Big Boy. Värsta lyxen att äta ute 2 gånger samma dag.

I och för sig så kostade d inte mig något när jag åt lunch, var genom jobbet.

Barnen tyckte att d var gott med Big Boy.

Sen bar d av ner till Sundsvall eftersom d var pappa helg.

Snälla Sanna tog Wilma en dag tidigare.

När Wilma blivit lämnad åkte vi vidare till Skönsberg för att leverera en vagn som Wilma bestämt sagt att den får Freja bara låna.=)

Ulli hade bakat världens godaste pepparkaka.:P Skicka gärna receptet.;)

Pojkarna hade inte tid att fika, ville ju leka med Victor.

Kändes underbart att vara hos Ulli och Micke.

Massa prat och massa mys med Freja. Gojäntan fick en massa pepparkaka *hoppas magen fixade d*.

Efter besöket åkte vi på Ica Maxi blev lite handlat när vi ändå var där.

Väl hemma plockade pojkarna och Bettan upp d vi handlat och jag tog en promis med Kiiro.

Pojkarna gick till säng och vi läste för dom sen blev d mys i soffan framför tv.


Lördag tog jag d lugnt.

Bettan tog med sig pojkarna på badet i byn.

Är ju gratis på lör mellan 12-15.

När dom kom tillbaka var det bara att packa d vi skulle ha med oss eftersom jag skulle jobba kväll och Sebastian följde med.

Bettan skjutsade oss till bussen.

Klantig som jag är hade jag glömt mobilen hemma så d var bara åka hem och hämtade den och eftersom bussen hann åka så fick Bettan skjutsa in oss till stan.

Tog en sväng förbi pappa så nu är korten levererade.=)

Jesper och Bettan hade haft en mysig dag/kväll.

Vad Sebastian och jag gjorde på jobbet kan jag inte skriva eftersom jag har tystnadsplikt.

Sebastian hade i alla fall en kul kväll.

Tyvärr för kul :P så vi missade bussen så Bettan och Jesper åkte in och hämtade oss.

Sorgligt nog tappade Sebastian sin MP3 spelare på vägen från brukaren.:/

Vi letade och letade efter vägen, men hittade den inte.:/

Gjorde ont i hjärtat eftersom han hade sparat i hop till den själv.

Väl hemma blev d skotta eftersom d hade snöat en hel del. Säkert 1 dm.=)

När vi kom in blev d sängen för pojkarna och läsning dom somnade ganska

snabbt.

Massa mys i soffan framför tv.

Tog d lugnt i går.

Bettan skjutsade mig till bussen.

En ny kväll att jobba.

Älskar mitt jobb, måste säga d att d är en underbar arbetsplats.

Åkte bussen hem, blev hämtad av svärfar.

Bettan låg redan när jag kom hem så d var bara att släcka ner.

Tänkte komma i säng tid.

Visst jag kom i säng, men hamnade bakom en bok.

"Mias Hemlighet" en bok att rekomendera. Ett måste att läsa "Gömda" och "Asyl" först. Längtar till jag läst ut den så jag kan fortsätta med "Mias Systrar".

I dag kommer Wilma hem. Ska bli kul och höra allt hon har att berätta.

Vad hon fått göra för äventyr den här helgen.


Nu glöder fingrarna.


Kram till alla som vill ha en





Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards