Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Susanne - 17 januari 2008 18:11

Snälla svärfar kom och sandade så nu kan man gå ute utan att bryta armar eller ben.

Blev 4 maskiner med tvätt.2 torkades i torktumlaren och 2 hänger på tork.

Har inte gjort så mycket annat eftersom huvudet är som d är.

Vet inte om d är migrän för halsen känns lite tjock.

Kanske min tur att bli förkyld nu eftersom alla andra i familjen har varit d.

Pojkarna kom hem med skolbussen så d blev mellis till dom och Wilma.

Till middag i dag blev d kokt potatis,schnitzel,beasås och wokgrönsaker.*mums*

Fick ett sms.

Snacka om att hjärtat stod stilla när jag öppnade, men när jag hade läst d började hjärtat att slå igen.

Älskade Flisan (Kiiros flickvän) var d inte så illa som vi trodde.

Hon äter pencillin nu och jag hoppas att hon blir bättre av d.

Hoppas att en viss person mår gott av att d händer neg saker.

Du bryr dig ju inte längre.

Livet är alldeles för kort för att haka upp sig på saker.

Förlåta och glömma.

Vissa kommer inte att göra d sant, men synd.


Ska ta och umgås med familjen.


Kram till alla som vill ha en

Av Susanne - 17 januari 2008 09:16

Vaknade av att älskling väckte mig innan hon skulle åka till jobbet.

Var bara att kliva upp och skicka i väg pojkarna till skolan.

Sen ville Kiiro vara ute så han fick vara i långlinan.

Wilma vaknade och var på strålande humör.*not*.

Gick över när hon såg att d var hennes favvoprogram på Disney Channel.=)

På med skorna för att gå ut och hämta bröd.

Snacka om att d är skridskobana ute om inte värre alldeles spegelblankt.

Ska ta och ringa svärfar sen och be han komma hit med en massa sand.

Vill ju inte att nån ska ramla och bryta armar eller ben.

Fixade fika till donnan.

Hade hoppats att hon skulle sova längre i dag eftersom vi är lediga och vi klivit upp tidigt flera mornar, men hon är pigg.

Har satt i gång en maskin med tvätt så d ska snart hängas och resten åker i torktumlaren.*me like* Blir några maskiner med tvätt.

Hade kunnat ligga i sängen hela dagen.

Mitt huvud hänger inte med mig i dag.:/

Tryck över pannan och ögonen.

Känns som att d är dax för en släng migrän igen, var ett tag sen och jag vill inte ha d igen.

Just d fick ett smärtsamt och ledsamt sms i går kväll.:/

Fick ett till sms i morse med lite mer detaljer.

Känns i hjärtat. Kommer att vara extra jobbigt kl.11.50 får se om jag vågar läsa sms:et som kommer efter den tiden.*ont*

Ska fixa tvätten nu och slänga in en ny laddning.


Kram alla som vill ha en


Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards