Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Susanne - 18 januari 2008 18:38

Jaha, tänkte ta och skriva ner d som har hänt i dag.

Hjärtat åkte på jobbet och jag klev upp för att skicka i väg pojkarna med skolbussen.

Wilma vaknade så vi tittade lite på tv sen ville hon ha frukost.

1.Dammsugat uppe och nedervåningen

2.Plockat undan ljusstakarna

3.Burit ut alla kartonger med julsaker

4.Vikit tvätt och burit upp den

5.Bäddat rent i våran säng

6.Tvättat

7.Lagat mat

8.Wilma har badat

9.Kiiro har duschat


När pojkarna kom hem var d dax för mellis.

Tvätten behöver läggas in i skåpen och julgranen ska plockas ner riktigt med d gör hjärtat på söndag.


Har fortfarande sååå ont i huvudet.Misstänker att d är förkylning på G.:/

I kväll blir d Let´s Dance på tv.

Ska packa väskan inför i morgon, en ny arbetsdag.

Såg i tidningen att Saw lV har premiär på biograferna i Härnösand och Örnsköldsvik i dag.

Har inte hänt så mycket annat i dag, inte vad jag kommer i håg i alla fall.

Tittade förresten på en svensk film i går SÖK vann den på tradera.

Gick att titta på.

Funderar på om jag ska ta och lägga ner lite tid på att sälja kläder igen på tradera.Kräver en hel del.Får se hur d blir.

Orkar inte sitta här mer.


Kram till alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards