Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Susanne - 30 januari 2008 12:04

Jaha då var d några dagar sen sist.

Har inte ork att sitta här varje dag och i bland eller för d mesta finns d inte tid.

Blir några dagar att uppdatera, men d orkar jag inte sen minns man ju inte allt.:P


Åkte ner med Wilma till Sanna i fredags.

Gick inte så bra när jag skulle åka så man blev kvar lite längre än tid fanns.

När jag och Bettan hade åkt så blev Wilma en glad Wilma igen.

Tror nog att lilla donnan är inne i en testperiod.

Blev en sväng på Ica Maxi för att handla lite smått och gott till kvällen.

På vägen hem var det en lååååång bilkö *suck* hade hänt en bilolycka (singel).

Väl hemma väntade barnvakterna här på pojkarna.

Jag och Bettan fixade i ordning oss sen bar d av in till K-fors till Folkets hus.

Vi skulle titta på en revy.

Snacka om att jag skrattade.

Svärfar hade aldrig sett mig skratta så mycket.

Revyn var hur bra som helst.

Helt klart värt varenda krona.


Minns varken vad vi gjorde på lördag eller söndag.

Kan jag skylla på åldern?:P


I måndags var d i alla fall dags för utvecklingssamtal på dagis.

Gick hur bra som helst, men d visste jag ju redan innan vi kom dit.

Pojkarna hade handbollsträning på kvällen.

Jag och Wilma gick på biblan och lånade nya böcker.

Vi läser ca 2-3 böcker/kväll innan hon somnar.

Så mysigt så.


Har inte hänt så mycket annat.

Jobbar tis,ons och torsdag på schemat sen vet man ju inte om man blir utringd.

Förkyld är vi nästan hela högen.:/

Wilma är nog mest förkyld och har en hemsk hosta.


Dax för duschen nu ska snart in till stan för att jobba.


Kram till alla som vill ha en


Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards