Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Susanne - 24 oktober 2008 13:19

Vet inte vad som hände..

D jag skrivit till rubriken kom inte med.

Ja, ja kanske lika bra..Finns ju en som skulle ha tagit åt sig ganska rejält.


För mig är du nu LUFT.

Försök inte vara någon/något som du aldrig kommer att bli.

Rollen du spelar inför mig och alla andra har jag nu synat.

Synd i efterhand att jag inte lyssnade på d dom andra sa.

Men sån människa jag är så bildar jag mig en egen uppfattning.

Den här gången var jag blind.


Fortsätt med ditt spel, hos mig är spelet GAME OVER.


Har hänt en massa bra den här veckan.

Inget jag tänker skriva här.

Varför ska jag lägga ut min/vår vardag här egentligen??

Är ni intresserad av att höra hur d är m.m med mig, barnen, sambo, djur m.m så tar vi d via mobil, tele, sms, mail.


Varför jag tänkt om ang att inte skriva om min/vår vardag här är för att vissa får en sån lätt info.


Märker att d är en hel del intriger på en del sidor oxå.

Skönt att man är utanför dom.


"Man ska inte kasta sten i ett glashus"



Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards