Alla inlägg den 25 november 2008

Av Susanne - 25 november 2008 12:01

Bara ÄLSKAR den låten.


http://www.youtube.com/watch?v=3fBdgZUtpBg&NR=1


Finns en till oxå den är sååå söt


http://www.youtube.com/watch?v=o8D3gmDF768&NR=1


Börjar smälta in nu beskedet jag fick förra veckan.

Visst hade vi pratat om d och innerst inne har jag hoppats.

Inget jag hade räknat med, men nu är d som d är.

Ingen är gladare än JAG.

Nu är d bara att planera, fast d inte var planerat.=)

Måste spara en del pengar med för d lär behövas.


Kan inte berätta för någon än, inte ens för barnen.


Händer inte så mycket annars.

Hjärtat har satt ljus på granen ute och satt upp alla ljusslingor.

Julstämningen var är den??

Var på vedbodvinden och hämtade in alla ljusstakar och julstjärnor.

Alla lampor fungerar i stakarna.=)


I morgon blir d att putsa alla fönster och fixa adventsfint i alla fönster.

Tur att jag tycker d är kul att putsa fönster.:P


Hinner inte göra d i helgen eftersom jag jobbar.


Ska ta och hoppa in i duschen nu.


Kram till alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards