Alla inlägg den 26 december 2008

Av Susanne - 26 december 2008 21:44

*Hihihihihi* kul att skriva rooooliga rubriker.


Julen överstökad.


Skulle till mamsen på juldagen, men d gick inte pga att hon åkt på magsjuka. Alla som blivit drabbad av den vet ju VAR den kommer i från.


På söndag kommer Wilma hem.

Vi alla längtar efter dig.

Blir en hel del paket till Wilmis tror vi är uppe i 23 st.

Många som donnan är poppis hos.

Väntar en STOR överraskning hemma.


Ska bli skönt att ha alla barnen hemma på nyårsafton.

Blir en lugn sådan.

Festa har man vuxit i från för länge sen.


Händer en hel del, men inget jag tänker skriva här.


Kan skriva lite om den ena


"Jag säger bara det *namn*.Fy f*n.

Sjunka så lågt trodde jag inte att du kunde, men vad fel jag hade.

Du har nu visat ditt rätta jag efter alla år.

Tänk på VAD du säger o till VILKA du pratar skit till om MIG.

Folk är inte dumma så i slutänden kommer dom till mig.


Ingen av er finns längre i mitt liv.

Tur att en av er inte blev så långvarig.


"Skit dras till skit"


Kram till alla som vill ha en



Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards