Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Susanne - 14 februari 2008 10:02

Skickade i väg pojkarna med skolbussen.

Jag och Wilma tog d lugnt.

Duschade och gjorde oss i ordning sen gick vi ner till bussen.

Lämnade Wilma på dagis. Blev 3 timmar för henne på dagis.

Själv åkte jag in till stan för att jobba kväll.

Var såååå trött på jobbet.:/

Nu är d i alla fall bestämt när jag ska eller måste ta min semester.

Har även bokat in att d blir Leksand i år.:)

Hittat en bra stuga för 5 personer.Finns så man kan laga mat i den.

Rinnade kallt och varmt vatten.:) Finns även dusch, toalett och handfat i stugan.Lutar åt att d blir en sån stuga som vi hyr.

Blev hämtad av svärfar i natt i Hälledal.

Alla sov (utom Kiiro) när jag kom hem.

Mörkt och tyst i huset.

Blev varm i hjärtat och ett stort leende på läpparna när jag gick in i köket.:)

Sätter ut bilder så förstår ni säkert varför.:)


Kram alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards