Alla inlägg under september 2008

Av Susanne - 28 september 2008 10:43

Önskar att jag hade möjlighet att vara på flickornas grav i dag.

Plantera silverek och ljung.

Lägga 2 röda rosor på korset.

Ställa dit 2 st nallar som sitter bredvid varandra.

Som aldrig skiljs åt.

Tända 2 st ljus.

Göra fint så det skulle bli den vackraste graven.

Sitta där i tystnaden.

Det enda som skulle höras är bruset från träden, vattnet som porlar i bäcken.

Mina tårar skulle höras mest.

Mina ord skulle oxå höras.

I mitt hjärta
kommer det
alltid finnas
en saknad efter
mina änglaflickor.

Av Susanne - 7 september 2008 00:51

Somna ALDRIG osams,utan tala ut så att ni är vänner.


Genera aldrig din partner inför andra.


Var först med att säga förlåt.


Kritisera mindre. Upptäck berömmelsens makt.


Förlora en del gräl. Det är inte så farligt faktiskt.


Håll varandra i händerna oftare.


Rör vid varandra ofta.


Innan ni börjar gräla, ställ dig själv frågan:
"Är detta värt att strida för?"


Håll löften.


Skratta tillsammans


Lyssna med ögonen.


Förväxla inte din partners behov av utrymme med avvisande.


Kram till alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards