Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

*Wow säger jag bara*

Av Susanne - 29 januari 2009 20:12

Kelly Clarkson har slagit ett 50 år gammalt rekord. Idolen har intagit den åtråvärda förstaplatsen på Billboardlistan sedan den startades för över ett halvt sekel sedan. Därmed är hon nu större än Britney Spears.

Clarkson, som var den första Idol-vinnaren i USA, har tagit ett gigantiskt kliv i branschen. Hennes senaste singel "My life would suck without you" har i dag klättrat från 97:e plats till första plats på Billboardlistan. Låten har sålt i 280 000 digitala nedladdningar på endast en vecka.

Idolens Billboardräd innebär att hon har passerat Britney Spears med minsta möjliga marginal. Spears hitlåt "Womanizer" hoppade från plats 96 till topplacering 2008, skriver Billboard.


Lyssna på den här:


http://se.youtube.com/watch?v=ZJOcBEp8Abk


My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson

Guess this means you're sorry
You're standing at my door
Guess this means you take back
All you said before
Like how much you wanted
Anyone but me
Said you'd never come back
But here you are again

(Chorus)
Cuz we belong together now, yeah
Forever united here somehow, yeah
You got a piece of me
And honestly
My life (my life) would suck (would suck) without you

Maybe I was stupid
For telling you goodbye
Maybe I was wrong
For tryin' to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way I found out I'm nothing without you

(Chorus)

Being with you is so dysfunctional
I really shouldn't miss you,
But I can't let you go,
Oh yeah

Cuz we belong together now, (yeah yeah)
Forever united here somehow, (yeah)
You got a piece of me
And honestly
My life (my life) would suck (would suck) without you

Cuz we belong (yeah) together now (together now), (yeah)
Forever united here somehow, (yeah)
You got a piece of me
And honestly
My life (my life) would suck (would suck) without you

 
 
Ingen bild

Ullis

31 januari 2009 16:14

Antar att det var du som hade skickat en kommentar till min sida..Jo visst ska det vara får båda hållen, men vi verkar ha olika åsikter om det.. Hälsa till barnen att moste Älskar och saknar dom och kommer alltid att göra det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 20 december 2009 01:12

Känns underbart att ha ett eget hem. Jag och barnen har fått till ett underbar hem med massor med värme och kärlek. Ångrar inte flytten. Barnen trivs i lägenheten. Dom trivs i skolan och har fått massor med ny/gamla vänner. 2010 kommer att ...

Av Susanne - 26 november 2009 20:59

Nu är det inte många dagar kvar. Lämna det gamla bakom mig och börja om på nytt. Jag ser fram emot det. Längtar massor till jag får bygga upp ett nytt hem tillsammans med barnen. Ska bli underbart att fortsätta den här resan som jag har börja...

Av Susanne - 12 november 2009 15:20

Finns inte så mycket tid längre att skriva här. Mitt liv har tagit en helomvändning. I början var jag rädd, men nu känner jag lugnet. Alla pusselbitar börjar att falla på plats. Allt som hitintills kommit i min väg har löst sig. Med hjälp a...

Av Susanne - 8 september 2009 17:38

Trevligt att d har hänt en del grejer här.   Nu kan jag t o m lösenordskydda dom dagböcker jag vill.   Känns hur super som helst.   Nu kommer d att hända en hel del grejer här.   Kommer att skriva mycket oftare än jag gjort tidigare....

Av Susanne - 2 juni 2009 09:40

Kände att d var dax att skriva här. Landade hemma i Sverige i lördags. Fick äran att följa med min brukare + 26 andra på en veckas resa till Alcudia som ligger på Mallorca. Vi åkte den 23/5 o kom hem 30/5. Var en stor upplevelse för mig eftersom jag ...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards