Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Susanne - 16 januari 2009 09:04

Nu blir d oväder eftersom jag skriver även i dag.=)

Ska fixa så barnen får prova 6 nr av Kalle Anka.

Läste själv Kalle när jag var liten.

Tur att d finns dator o internet så kan man beställa via den.=)


Annars är d DUNDERförkylning här.

Blivit till d värre för mig.

Kanske skulle ha varit hemma i går i stället för att jobba.

Tur att jag är ledig i helgen så jag kan kurera mig.


Vaknade i morse att d var varm när jag steg upp.

Hjärtat hade eldat innan hon åkte i natt/morse.

Vet inte om man ska kalla 4 på morgonen för natt/morse?

Hade varit 15 grader inne när hon stigit upp.

Ute är d MINUS 22.

Tur att jag har planer för att stanna inne.


Hoppas Chatarina att ni har lägre på termometern inne i stan.

Tänkte på dina planer i dag.


Planer för i dag:


- Städa (dammsuga, dammtorka, torka golv)

- Tvätta

- Vika o lägga in tvätt

- Putsa 3 st fönster på insidan.

- Förbereda middan som i dag kommer att bestå av :


* Kycklingbröstfilé

* Vegetariska nudlar såååååå goooooda

* Ris

* Wokgrönsaker

* Beasås


Funderar på vad jag ska köpa till hjärtat när hon fyller år.

Är ju speciellt i år eftersom hon fyller jämt.=)


Chatarina:

Jag har varit in på www.sf.se


Många bra filmer.=)


- The Unborn Premiär 23/1

- Pride and Glory Premiär 21/1

- Changeling (bygger på en sann historia)

- Austalia


Blir svårt att välja :P synd bara att d inte är vi som får välja.


Nääää så här blir inget gjort.


Kram till alla som vill ha en





Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards