Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Susanne - 17 januari 2009 15:09

I går efter att ha sett Let´s Dance o barnen somnat kom vi på att vi hade 2 st filmer hemma som vi inte hade sett ännu.


Blev P.S I Love You

Den var lite trög första minuterna, men sen var den helt underbar.

Som vanligt när jag lever mig in i filmen o den dessutom är sorglig så gråter jag.Tårarna rann som bara den, svalde så jag fick ont i halsen.

Helt plötsligt från att ha gråtit så började jag skratta.

Märktes inte ens att den var 121 minuter.


Kan varmt rekomendera den filmen.


Lite text om filmen:


Holly och Gerry är ett ungt par som varit gifta i 9 år och fortfarande älskar varandra innerligt.
När så Gerry dör av en sjukdom står Holly ensam kvar utan att veta hur hon någonsin ska kunna gå vidare.
Så börjar brev dyka upp till henne, brev som Gerry skrev innan han dog och som är menade ska hjälpa henne att börja leva igen.


Har du inte sett den här filmen så har du missat en bra film.


Kram till alla som vill ha en



Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards