Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Susanne - 21 januari 2009 10:24

som människa.

Skulle nog ha lyssnat på kroppen o stannat hemma i går.

Åkte o handlade innan älsklingen skjutsade mig på jobbet.

Tur att vi inte hade Kiiro med oss med tanke på att vi hade fulla bagaget med matkassar.=)

Stoppade i mig 2 st alvedon sen var d fit for fight.


I dag är d inte till d bättre, men dum som man är i bland lyssnar man inte på kroppens signaler.


Hosta, näsan rinner så nu har jag sår där, ont i huvudet.

Orken borta.

Länge sen jag var så här förkyld.

Funderar ändå på om jag ska sätta på Kiiro skrindan så Wilma får åka lite.=)

Har ju kommit MASSOR med snö så nu kan barnen åka pulka, skidor, madrass m.m.

Är ju plusgrader ute så jag tror nog att vi ska ta o klä på oss.


Längtar sååå till på lördag.=)

Hoppas bara jag är piggare till dess.


Dax för utgång.


Kram till alla som vill ha en






Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards