Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Susanne - 1 februari 2009 22:42

Ja, vad ska jag skriva.

Verkar som att vi ALDRIG får vara frisk.

Jag är inne på 2:a veckan snart eller jag kanske redan är d med flunsan.

Första gången jag råkar ut för den o jag hoppas d är första o sista gången.

Illamående, ont i huvudet så d känns som att jag vill ta rondellen o skära upp huvudet, trött, hosta, snuva, feber ja den här flunsan bjuder på mycket.

Kommer i framtiden tycka extra synd om alla som råkar ut för flunsan.

Kan lova d att den är inte att leka med.


Var meningen att vi skulle åka till mamsen i helgen, men d sket sig.=(

Vi siktar in ett nytt datum o hoppas på att vi alla är frisk då.=)


I natt eller natten mot söndag kräktes Sebastian.=/

Så han har legat hela dagen/kvällen med sin nya kompis hinken.*Stackars liten*

Han har även haft ont i halsen, frossa, varm, ont i huvudet o kräkts.

Vet inte om d är flunsan han åkt på eftersom många av symtomen följer med flunsan eller då är d magsjuka.

Är 2 st i hans klass som har varit hemma pga av magsjuka.=/

Återstår att se om d är flunsan eller magsjuka.


Nästa helg  6-8 februari är d NATIONELLA AVLUSNINGSDAGARNA

Visst låter d trevligt??

Kan varmt rekommendera luskammen NitFree

http://www.lusfri.nu/NitFree_in_action.php


Har du inte den så beställ hem en sån den är värd varenda krona.


Börjar klia i huvudet nu.


Dax för sängen nu.


Kram till alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards