Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Susanne - 3 februari 2009 15:29

Händers annars?

Flunsan har sitt grepp kvar.

Sebastian är oxå förkyld o har en andedräkt som är värre än fabriken i Timrå.=/


Jesper o Bettan är piggelin.


Prinsessan kommer hem på söndag.


En hel del planerat när hon kommer hem.

En överraskning oxå, hoppas att hon blir glad över den.


Ska läggas in nytt golv i dessa rum


- Wilmas

- Jespers

- Hallen nere

- Köket


D som är kvar att göras i dessa rum är eklister sen är d klart.=)

Bara Jespers rum kvar, men d går fort.


Just d fyndade ett par nya skridskor till Basse 50% på rea inte illa.

Dom skridskorna kan han ha nu till vintern *hm* konstigt d här blir om jag säger såhär när d blir dec igen. :P


Barnen kan jag lova är utrustade med vintersaker:


- Snowracing

- Snowscooter (fick i julklapp)

- Madrass (fick i julklapp)

- Skridskor (fick i julklapp)

- Skidor (fick i julklapp)

- Stjärtlappar


Nu är d bara jag som behöver skidor o skridskor.:P


Wilma o Jesper är fortfarande nybörjare på skidor.

Wilma är även nybörjare på skridskor, men hon är lättlärd.=)


Dax för att göra middag här hemma.


Kram till alla som vill ha en





Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards