Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Susanne - 4 februari 2009 08:49

*Brrrrrr* sååå kallt ute -19.8

Tur att man kan elda inne så d blir varmt o skönt.

Är såååå less på flunsan nu.

Har en kompis som är inne på 3:e veckan så jag undrar hur d här ska sluta.


Har funderat fram o tillbaka på en sak.

D här är min blogg så varför ska jag inte kunna skriva d jag egentligen vill?

Känns lite jobbigt i bland att hålla inne med saker som man skull vilja spy ut.

Tåls att fundera på.


La ut auktioner på tradera i går.=)

Blev hela 30 st, var ganska less när jag hade 4 st kvar att lägga ut.

Nu är d i alla fall gjort.


Sitter o väntar på att sköterskan från VC ska ringa upp.

Dax för en ny läkartid.


Såg något skitsnyggt på en sida i går.

Svart mosaik i köket o en fläktkåpa.

Såååååå snyggt.

Är en hel del projekt på gång här hemma.:P

Tåls att fundera på om vi ska fixa svart mosaik i köket.

Kostar inte så mkt o snyggt kommer d att bli oxå.

Lägger in en bild hur d ser ut.

Lämna gärna en kommentar.


Kram till alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards