Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Susanne - 5 februari 2009 10:40

Fortfarande flunsan.=(

Kan lova att jag är less på att vara hemma.


I går var jag på VC bla pga flunsan o en till sak.

Kan lova att tankarna snurrade som bara den, hjärtat o hjärnan bytte plats.

Fick i alla fall ett positivt besked så d känns underbart.

Var livrädd innan, men nu vet jag vad d är.


Hjärtat väntade på mig i går i väntrummet o när jag kommer ut i bilen hade hon varit till Birsta.

Gissa vad som fanns i bilen??

YEEEEES!!!!!

Svart mosaik.

Hon hade varit förbi på Silvan där d var 30% eftersom dom ska slå igen.

Fick mosaiken till ett bra pris.=)

Så i går på börjades köket.

Sen hade hon även köpt en skitsnygg matta som vi ska ha i vardagsrummet.

En svart som t o m är en NYHET på Ikea.Snygg, snygg

Så nu måste här putsas fönster o sätta upp dom nya gardinerna som har legat i förpackningen o väntat på att få hängas upp.

Blir även så att i stället för att köpa nya matsalsmöbler så kommer vi att flytta ner ekbordet m. dom tillhörande stolarna till köket.

Onödigt att köpa när vi redan har en snygg matsalsmöbel.=)


Blev även lite andra fynd på Ikea.


Sätter ut bilder på projektet av köket.

D som är kvar att göras är mosaik ovanför vedspisen sen fog.

Sen är köket som nytt.


Ska ta o lägga ner lite energi på att putsa fönster, stryka o sätta upp gardinerna.


Kram till alla som vill ha en

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards