Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Susanne - 27 mars 2009 14:59

I dag var d dax för utvecklingssamtal.

Skulle haft d för ett bra tag sen, men då låg jag i flunsan.


Samtalet gick bra. =)

Gick därifrån med ett leende på läpparna.

Underbar chef tror inte att d finns någon bättre än han.


Nu är d "bara" mindre än 2 månader sen smäller d. ;)

Blir en prövning på alla sätt, men d ska bli en upplevelse.


Trött i kroppen.

Var länge sen jag var så här trött, men d har sina orsaker d med.

ÄLSKAR att prata i gåtor i bland. :P


Annars leker livet.

Hela familjen fick veta något väldigt POSITIVT i går.

Som man säger Den som väntar på något...


Just d fick veta av en kompis att man kan gå in på skatteverkets sida om man har ett e-legitimation då kan man reda nu få veta om man får tillbaka eller måste betala tillbaka på skatten.

Blir en överraskning oavsett.


Ni som ville ha adressen till min andra blogg kommer jag att höra av mig på ett eller annat sätt.


Räcker på denna sidan för denna gång.


Kram till alla som vill ha en


Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 Vän
 Vän till vän till
 Känner inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards